Daar gaan we! - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Sanneinbelize - WaarBenJij.nu Daar gaan we! - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Sanneinbelize - WaarBenJij.nu

Daar gaan we!

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg

03 Oktober 2017 | Verenigde Staten, Houston

Een droom van jaren wordt eindelijk werkelijkheid. Na een maand van voorbereidingen is het nu echt zo ver!  Mijn tas is gepakt, tickets zijn ingecheckt en ik ben in het vliegtuig gestapt. Tijdens de security check werd mijn tas eruit gepikt en vroeg de controleur of ik wilde weten wat er in het ingepakte cadeautje zat, wat in mijn tas zat en ik met mijn verjaardag pas mag open maken. Hij wenste me alvast een fijne verjaardag toe en ik mocht gaan. Zo erg zijn de security checks niet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Houston

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 Februari 2018

Einde in zicht

16 Januari 2018

Outreach Mozambique

16 Januari 2018

Outreach Mozambique

01 December 2017

Outreach, Harpenden, there we are!

12 November 2017

Suprise

Actief sinds 03 Okt. 2017
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 9815

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

03 Oktober 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: