Einde in zicht - Reisverslag uit Belize-stad, Belize van Sanneinbelize - WaarBenJij.nu Einde in zicht - Reisverslag uit Belize-stad, Belize van Sanneinbelize - WaarBenJij.nu

Einde in zicht

10 Februari 2018 | Belize, Belize-stad

Sinds ruim 2 weken ben ik weer terug in Belize. Na een terugreis van 60 uur kwamen we aan, in de regen, en hadden we een paar dagen om bij te komen. Het is fijn om weer "thuis" te zijn op de basis. De andere outreachteams kwamen ook terug uit Moldavië en Japan en tijdens een presentatie hebben alle teams gedeeld wat we hebben meegemaakt op outreach. Alle mooie en speciale momenten. Bijzonder om te horen hoe verschillend alle outreaches zijn geweest en hoe ieder op zijn manier God's liefde heeft uitgedragen in de verschillende delen van de wereld.
We hadden de week om bij te komen van de jetlag en hadden veel tijd om verhalen en ervaringen te delen.

Doordat onze outreach naar voren is geschoven in het tijdsschema van de school, hebben we nog gewoon 3 weken les. Dat betekende dat we vorige week weer terug in het klaslokaal zaten en we verder gaan met het lesprogramma. Er was een spreker, die sprak over Spiritual pathways, hadden leiderschapstijd en ook het boeken lezen en presentatie daarover geven gaat gewoon door.

Ook deze week hebben we een andere spreker en volgende week is alweer onze laatste lesweek. Het is raar om te bedenken dat ik over ruim een week alweer terug ben in Nederland. Het avontuur zit er dan al echt weer op!
Stiekem probeer ik daar nog niet over na te denken, want hoe moeilijk wordt het, om afscheid nemen van deze mensen, waar ik ruim 5 maanden mee samen heb gegeten, geleefd en levens mee heb gedeeld. Ik heb vriendschappen gesloten met meiden die over de wereld verspreid wonen en het wordt moeilijk om te weten niet meer dagelijks met deze meiden op te trekken.

De laatste week gaat maandag van start en op donderdag is onze graduation en zullen we ons diploma in ontvangst nemen. Nog de laatste week genieten van al het moois wat Belize te bieden heeft, nog nieuwe herinneringen maken met de mensen om me heen en bovenal nog even van het zonnetje genieten voordat ik weer terug ben in het koude Nederland.

• 10 Februari 2018 - 22:46

Janneke:

Hey zus,
    Geniet nog van de laatste weken. Van de mooie ervaringen en je groepsgenoten. En zeker van het mooie weer. Want hier vriest het en de voorspellingen zijn typisch Nederlands!
    liefs

• 10 Februari 2018 - 22:47

Janneke:

Hey zus,
    liefs

• 11 Februari 2018 - 12:59

Maatje:

Hoi Sanne, fijn om op de hoogte te blijven van het reilen en zeilen.
    Geniet nog even van de fijne zaken. Het afkicken komt vanzelf.